takalone

تورو به خدا برا من مواظب خودت باش 
گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش
غصه ام میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری 
شکایت از کسی نکن با این که خیلی دل خوری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون 
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش
بازم منو به خاطره تموم خوبیهات ببخش 
منو ببخش منو ببخش..

اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی 
این جوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی 
برو بگو تنهاییو خیلی زیاد دوسش داری 
آخه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری 

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون 
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش
بازم منو به خاطره تموم خوبیهات ببخش



نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت9:20---10 آبان 1392
upm....
khoshhal misham sar bezani...
fealan...zat ziad


sHaYaN
ساعت23:05---26 مهر 1392
از تنــ ـها بـودنـ م راضــ ـی نیــ ـستــ م ؛

امـ ـا …

خـوشـحــ ـالـ م کـ ه بـا خیلــ ـی هـا نیـستــ م … !!


سلام گلم آپــــــــم زودی بیا و نظر بده ممنونتم بوووووووووووووووووووووووس


sHaYaN
ساعت14:37---28 شهريور 1392
سلام عزیزم وبلاگ من آپ هستش ممنون میشم بهم سر بزنی و نظر بزاری بوس منتظرتم [قلب][بوسه]

sHaYaN
ساعت20:02---16 شهريور 1392
اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .
_________________________________
سلام خوبی؟عزیزم وبلاگم آپ هستش ممنون میشم بیای و نظر بدی منتظر تم عزیزم بوووووووووووس[قلب]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags: تورو به خدا, برا من مواظب خودت باش, گریه نکن , آروم بگیر, به فکر زندگیت باش, غصه ام میشه , اگه بفهمم , داری غصه میخوری, , شکایت از کسی نکن با این که خیلی دل خوری , دلت نگیره , مهربون , عاشقتم , اینو بدون دلم گرفته, میدونی , از هم جدا کردنمون, دل نگرونتم, همش , اگه خطا کردم ببخش , بازم منو , به خاطره تموم خوبیهات , ببخش , منو ببخش, منو ببخش, , اصلا فراموشم کن, و فکر کن منو نداشتی, این جوری خیلی بهتره , بگو منو نخواستی , برو بگو, تنهاییو خیلی زیاد دوسش داری , آخه تو تنها بمونی, با کسی کاری نداری, دلت نگیره, مهربون عاشقتم , اینو بدون , دلم گرفته , میدونی از هم جدا کردنمون, دل نگرونتم , همش اگه , خطا کردم ببخش, بازم منو, به خاطره تموم , خوبیهات ببخش, ,